15/3, tisdag

Är så otroligt rastlös nu så vet knappt vart jag ska ta vägen..
att bara sitta hemma och göra ingenting är inte direkt min grej.
Meningen var att jag skulle ta till vara på dagarna,
gå ut på långa promenader med Floyd samt lägga tid på Vulfa,
men.. det blir inte alltid som man planerat. That's life, I guess.

För er som inte hängt med så stukade Floyd till sig i söndags
när vi var uppe på breddik och busade lite. Han haltade kraftigt,
någon minut.. sen var det bara borta.
Igår skrek han dock till när han skulle gå ner från soffan,
samt när han sträckte på sig.. så..  nu håller han sig på golvet
och sover dagarna i enda. Vila och korta promenader är medicinen.
Hursomhelst har jag tagit ledigt imorgon för hans skull..
ville egentligen inte göra det men om det gör någon skillnad så..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: