23/3, onsdag

Redan onsdag, tiden går snabbt nu.. Vilket i och för sig gillas,
såhär års. Våren är på ingång och ja, man vill ju bara se framåt!

Idag skulle jag (egentligen) gått em-pass, städat innan jobbet
och ja.. sen jobbat. Men istället fick man byta schema för en dag
vilket var helt underbart. Skulle inte klaga på att jobba
8.30-15.30 varje dag. Skulle inte klaga på 7-16 heller, faktiskt.
Hursomhelst var det bara för idag eftersom det var däckutbildning.

Måste dock tillägga att jag slog på stort imorse då jag både hann
dammsuga och laga matlåda innan jobbet! Imorgon ska jag dock..
verkligen städa. Förstår inte att Floyd kan dra in så mycket grus?



Ser verkligen bara fram emot sommaren nu, it can only get better.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: