1/11, tisdag

November.. hur kan det vara möjligt? Bara 2 månader kvar på året,
sjukt. Men hursomhelst, här och nu går jag in på min sista lediga dag
= inte alls kul. Har hitills bara solat och varit ute med Floyd..

.. och har betydligt mycket mer att hinna med! Ska in i duschen nu,
fixa mig och sen försöka få upp Mike. Sen blir det banken rätt direkt,
därefter storhandling, hem och försöka få i sig något att äta
innan stall. Har Vulfa idag så tanken är att hinna ta henne innan
det blir mörkt. Sen ska jag även hoppa in och rida mammas lektion..
spännande. Hade turen att få Vulfa igår förresten,
gick väl bra överlag men idag blir det mycket ridning i höger varv!!
Och dessutom ridning på det vanliga tredelade,
tycker hon bara blir tjaffsig på pessoat. Får inte in någon bra känsla
och då satte jag t.o.m tygeln i bettringen. Ja ja, det är som det är.
Skön känsla igår efter pratstunden efter mötet i alla fall,
tror det var bra för alla parter. Nu.. ska jag ta och sätta lite fart!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: