11/11, fredag

Händer inte alltför ofta att det skrivs 2st inlägg på samma dag
men.. idag händer det. Kom hem från stallet efter att ha haft Vulfa
för inte så längesen och jag måste bara säga
att Vulfa är underbar. Tanken var lite lättare jogging på fältet
men då hon var väldigt lyhörd och positiv till arbete ändrade jag mig
och körde ett mjukgörande dressyrpass därute istället.

Idag gjorde hon helt klockrena öppnor i båda varven, dessutom,
i alla gångarter - det kan man inte säga om måndagens lektion direkt!
Och det bästa: hon var inte tjaffsig i munnen överhuvudtaget
så på söndag när jag har henne ska jag även då rida på pullartränset
men då med ett vanligt 3-delat och se om det funkar lika bra då.
Gör det det så kan det vara så att min teori stämmer, återstår att se!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: