21/11, måndag

Känner mig typ ganska värdelös just nu.. varför städade vi inte
som vi planerat igår?! Blir sååå arg på mig själv när allt fallerar.

Måste sätta igång nu så man hinner dammsuga, damma och skura golv
åtminstone, resten av tvätten får jag väl försöka hinna med imorgon
innan jag ska träffa Lisa. Stall står på schemat snart hursom.
Tanken är dressyr men då Vulfa tappade en sko igår vet jag inte..
igår skrittade vi bara ut en timme så jobba skulle hon behöva göra,
men vi får se hur det se ut. Massa pyssel och massage blir det hursom!


22.34 Update
Har varit en galet bra dag idag, började dock segt med noll ork
eller lust kan jag väl erkänna.. men när lägenheten väl var städad,
ja, då jävlar! Väl uppe i stallet rullade allt bara på,
Vulfa hade fått nya skor vilket räddade min planering så blev skritt
i skogen först med Ebba och Hamlet, med Floyd (och Olivia på släptåg)
och sen lättare jogging på fältet på en väldigt fin häst,
är svårt att sluta rida då hon går så pass bra. Den känslan slår allt!

Och ännu senare, efter mycket pyssel var det dags för ridlektion,
på Zäta. Efter idag tycker jag bara om den lilla hästen ännu lite mer,
precis som Maria sa kan han vara en bra kompensation till Vulfa.
Kul ändå att det kan gå så pass bra på en häst som är rena motsatsen,
och vad som känns ännu bättre är att allt börjar lossna nu.
Ridningen går framåt och det där suget till stallet finns liksom där,
det var länge sen. Jag hoppas verkligen att den känslan håller i sig!


Postat av: Ebba

Hahahah Olivia! Vi får ha med henne som undehållning varje gång xd

2011-11-22 @ 17:09:21
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, ja lätt!

2011-11-22 @ 19:36:47
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: