5/11, lördag

Jobbhelg avklarad - check! Har nämligen tagit ledigt imorgon,
eller snarare gjort ett byte av min söndag för att kunna hjälpa till
på halloweenhoppningen som är. 
Har liksom haft mina jobbhelger på varenda hopptävling
under året så nu fick jag nog och såg till att kunna vara delaktig!

Ett plus är också att jag kan lägga tid på V som jag inte hunnit till
sen i onsdags. Skulle åkt upp en snabbsväng efter jobbet idag
men blev att åka ut till kyrkogården och tända lite ljus istället..
Sophie, farfar.. mina tankar går till er idag.

Något roligare: Sminket jag beställde från e.l.f (eyeslipsface)
låg i brevfacken när jag kom hem idag. Hoppas nu bara på att det är 
lika bra som priset! Inte dåligt med mineralbooster,
foundation, rouge, bronzers, eyeliner, mascara, ögonbrynspenna,
primer och lösögonfranskit för drygt 350 kr, det gillas kan jag säga!
Tilläggas kan också att jag är mycket nöjd med håret. Tack Vicky!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: