The road I'm on

Om jag var trött igår så var det ingenting i jämförelse med här och nu.. vad är det för fel på mig!?
Kan väl säga att dagen blev totalförstörd redan tidigt imorse då jag vaknade med ett ryck runt 06.30
och då kan tilläggas att jag börjar kl. 7. Så ja.. bråttom som tusan blev det
men 7.05 stämplade jag in i alla fall, haha. Stolt över mig själv! Cred till Floyd som sprang i turbofart
till jobbet imorse, hade aldrig hunnit annars! På tal om honom så har han hittat en boll utanför porten
som han plockar upp varje gång vi ska gå ut. Och idag fick den följa med till jobbet.. och stallet.
Han har alltså sprungit med den i munnen hemifrån-till jobbet, jobbet-stallet, stallet-hem. Mitt pucko!

Annars.. har det inte hänt något särskilt idag. Var uppe i stallet och myste lite med Vulfa efter jobbet
och lite så, sen har vi bara varit iväg och handlat/hämtat ut paket. Nu är tanken att gå ner och sola lite,
är det något jag verkligen hatar så är det att känna sig sådär blek och tråkig.
Därefter blir det nog bara att slå på TV:n och så ladda upp inför en jobbhelg så att säga - Bara att köra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: