24/10, måndag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. gårdagen igår var lång
och det var många tankar och känslor att fightas med under dagen.

Försökte så gott det gick att lägga allt åt sidan, vilket jag tycker
att jag ändå lyckades ganska bra med. Helt slutkörd var jag dock
men jag genomförde mina 2 ritter i alla fall
och jag är faktiskt nöjd. Med tanke på allt runtomkring gick det bra.
Hade gått betydligt mycket bättre om jag fått sova på natten
men livet är som det är; "What doesn't kill you makes you stronger"


Möttes av en ångerfull pojkvän när jag kom hem sen hursomhelst..
känns ibland som om jag förlåter vadsomhelst, vilket inte är okej,
men det är väl sån jag är - på gott och ont.
Men! jag älskar honom och det är värt att kämpa för vad vi har,
3 år och 9 månader är inget man bara ger upp. Ingen tvekan om saken!

Tänkte bara slänga in filmen från igår innan jag går ut med Floyd,
måste bara tillägga att era kommentarer betyder väldigt mycket - Tack!


Postat av: Emma

Sis, jag kommer alltid stå vid din sida oavsett vad som händer, du förtjänar att vara lycklig och så länge du är lycklig kommer även jag att vara det. Jag älskar dig <3

2011-10-24 @ 22:36:11
Postat av: Tess Klintestam

Ni är jättefina Carro! :) Med tanke på att det inte var optimalt runt omkring så är det ju ett superprogram! Jag hade inte kunnat rida så pass bra med dom förutsättningarna xD hihi

2011-10-25 @ 10:07:13
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: