28/10, fredag

Den här veckan har hitills varit allt annat än händelserik och.. aa..
endast bestått av jobb. Dels för att jag varit helt slut efter jobbet
men också för att jag valt det själv.
Jag går och drar på något som aldrig bryter ut och det är riktigt,
riktigt irriterande! Har haft en obehaglig svullnad på halsen sen i
söndags kväll bl.a, men gör bara ont utvändigt.. en sträckning kanske?
Vet i tusan, något skit är det i alla fall.

Hursom, slut på jobb för den här veckan och likaså på soffhänget,
imorgon blir det stallet tidigt för att ta igen missad till med Vulfa
som jag saknar något enormt.
Floyd ska få sig en riktigt ordentlig långpromenad också är tanken,
det förtjänar han. Nu blir det att trampa iväg till affärn!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: