22/10, lördag

Here we go again! Nysolad och nyduschad är man, med ansiktsmask
och hela altet - känns bra. Mindre bra kändes det imorse kan meddelas
då jag förmodligen är på gång att bli sjuk.. igen..
men det trotsar vi nu! Så vad som hänt sen jag satt här senast?
Tja.. jag har jobbat. Onsdag, Torsdag bestod endast av jobb faktiskt,
igår däremot var jag uppe i stallet efter jobbet
och red ut på en barbackatur i mörkret. Lät henne mest sträcka ut
men jobbade lite kortare sträckor i skritt och trav. 
Avslutade med sjukhus där vi mötte ca. 10 joggare med pannlampa,
jag menar.. varför springa tvärs över ett fält?! Haha, så kan det va!

Idag.. stod dressyr på schemat. Gick betydligt bättre än i tisdags,
kanske t.o.m väldigt bra. Så det känns rätt bra inför morgondagen iaf.
Är upp till mig att rida ordentligt helt enkelt
och det är ju där det brister då jag bli lite för passiv på tävling
men ska försöka komma förbi den spärren imorgon. Hursom, lite bilder:


Postat av: Pernilla

Så fin! :)

2011-10-24 @ 10:09:47
URL: http://peggs.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: