19/9, måndag

Vilken dag! Imorse hängde man på låset till banken i princip
för att äntligen hämta ut skattepengarna, vilket var på tiden!
Har ju gjort missen att glömma fylla i papprena
som gör att dem sätts in på kontot.. Klantigt, kan man väl säga!

Men! nu är det fixat. Hann även med en runda på stan med syrran
samt städa lägenheten innan jag och Floyd rörde oss mot Navestad
för middag hemma hos mamma. 
Därefter stall då. Jag hade turen att få Vulfa idag, som önskat,
och.. det gick väl helt okej. Absolut inte bra, men okej.
Ska rida in mig i 7:ans dressyrsadel nu och så även på nya bettet
som jag inte tycker funkar riktigt men har inte mycket till val.
Kör på det imorgon med, annars får jag testa med eggbett istället.

Hursom.. måste jag sova nu. Skulle egentligen varit ledig imorgon
men får gå in på ett em-pass då och vara ledig på fredag istället,
vilket betyder att jag måste hinna med Vulfa innan..
Blir nog bra. Ska väl inta sängen nu innan Floyd breder ut sig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: