My name is trouble

Jaha, vart ska man börja? Timmarna i stallet igår var bra och efter att ha ryktat och myst ordentligt
stod en skogstur på schemat med Emma och Ragnar med Floyd på släptåg (eller ja-a.. en bit framför).
Hursom, en lång riktigt bra runda med mycket galopp blev det vilket uppskattades av hästarna,
minst sagt. Så den vägde upp dagen så att säga, vilket såklart gillas! Sen.. varade inte lyckan så länge
då Floyd efter att ha sovit en stund när jag styrde med annat helt plötsligt haltade kraftigt..

Och på den vägen är det.. fick skjuts hem igår då han hoppade på 3 ben, la sig ner så fort vi stannade
och hej å hå. Behöver jag säga att jag var ganska så nojig eller.. knappast va. Så idag blir det en vilodag
bestående av korta promenader runt huset och soffläge. För honom i alla fall.
Jag hade tänkt ta tag i att rensa här hemma, lägga ut kläder som ska säljas och annat såntdär tråkigt
som man inte tar sig tid för annars. Typiskt då det för en gångs skull är fint väder, men men..
Ingen ridning ikväll heller p.g.a det här.. Men! en positiv sak med dagen iaf: Mike kommer hem ikväll :)

Postat av: Frida

Stackars Floyd :( Hoppas det inte är nått allvarligt och att det går över snart!

2012-04-23 @ 15:33:10
URL: http://friduusss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: