Truth be told

Och så var man sjuk.. igen. Nice. Har visserligen kännt mig lite halvkrasslig sen förra veckan
men jag trodde faktiskt att det skulle ge med sig men, där hade jag fel. Aja, känns bättre nu i alla fall
dock tror jag inte att det blir något jobba för mig imorgon heller
mer än inventeringen efter stängning som känns som ett måste för att inte lämna dem andra i sticket..
Ja ja för att inte vara alltför negativ! Dagens positiva: 1. Floyd har inte visat någon hälta sen igår fm!!!
2. Mike är hemma och han får mig att må så jäkla bra! 3. Dessa snyggingar kom på posten idag:



Äntligen ett par ordentliga stövlar så att säga! Kände att det var värt att lägga pengar på ett par nu
då både skor och chaps är ganska så nötta och ger mer eller mindre noll stöd, så.. ja, nu är dem här :)

Passade även på att klicka hem ett hackamoore att variera lite med och så blev det även en huva, haha,
nu inväntar jag bara hööksbeställningen och sen får det faktiskt vara bra med shopping på ett tag!

Postat av: Hillevi :)

Vilka snygga stövlar!! :)

2012-04-24 @ 23:33:29
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Hillevi :)

SV: Ja vi saknade dig! :) Hm, nja inget nytt direkt. Man ska säga till senast 31 maj om man vill ha kvar häst i höst, och nästa möte är den 22 maj kl. 18.30. Annars var det nog inte så mycket viktigt ;)

2012-04-25 @ 10:43:12
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Amanda

gud va fina! :) tyvärr är det ju alldeles för svårt att stå emot shoppingsuget när man klickar runt på olika hemsidor! (;

2012-04-26 @ 18:53:05
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: