It's not over til it's over

Äntligen helg! Och ja.. jag ska njuta till fullo av min lediga söndag och måndag kan jag ju säga..
dagen idag har dock varit ganska så lugn med jobb mellan 9.15-15. Att jobba med Robin och Fredrik
gjorde att timmarna gick fort trots att det var relativt lugnt i butiken
och efter att jag slutat fixade jag bara lite hemma innan pappa och Anki kom över på en fika.
Sen dess har jag inte gjort annat än att ta med Floyd upp till stallet för kvällsfodring som tidigare dagar
och så hämtade man ut paketet från sportamore.se på vägen hem. Så, nu äntligen
har jag ett par nya easytones till jobbet+ ett par ordentliga löpskor, var verkligen på tiden kan jag säga!
Nu.. chilla vidare här hemma i soffan med voffsen, det tycker jag allt att vi förtjänar efter veckan ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: