Fight for this love

Varit uppe lite drygt en en timme och har väl mest yrat runt i ren panik.. det är nämligen så att jag
lagt mitt kort samt legitimation på något jäkla udda ställe, och nu hittar jag det inte. Förstår ni paniken?
Vad jag minns hade jag det senast i måndags när vi var och hämtade dem nya möblerna,
då hade jag dem i en såndär liten söt mobilväska runt halsen. Men den hänger på sin plats, tom..
givetvis. Har en svag aning om att jag hängde upp den och la korten på byrån och då jag kom på tanken
att dem inte skulle ligga framme.. sen la jag dem någonstans, uppenbarligen. Fan.
Så ja.. jag har kollat kläderna jag hade på mig, kollat i alla väskor/lådor och skåp, lyft på kuddarna
i soffan just in case och nej, inte fan har dem kommit fram. Aaaah, blir helt seriöst galen på mig själv!
 
Aja.. hinner inte kolla så mycket mer på det nu då jag måste börja fixa mig nu. Hoppar in och jobbar
precis som i måndags och nej jag är inte ett dugg taggad. Med tankarna på annat håll och med en rygg
som gjort att jag knappt orkat stå i slutet av dagen är inte förutsättningarna dem bästa,
tack och lov för den lugna stunden i stallet igår annars skulle jag nog helst vilja dra ett sträck över den.
Men nä.. jag får försöka gaska upp mig helt enkelt, det blir vad man gör det till brukar det väl heta.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: