I don't wanna miss a thing

Har allt funnits att göra idag med.. behöver väl knappast dra upp morgonbestyren igen va haha
men timmarna på jobbet gick bra, men seeegt.. Som alltid när man ser fram mot något så att säga!
Hursom blev det cykeln upp till stallet direkt och det första jag ser är en betande Vulfa
som Felicia redan fixat allt till. Ja, Vulfa har helt klart en superskötare som jag är glad över att ha!
Så, jag tog helt enkelt bara över betandet så hon fick torka lite till
innan vi gick in i stallet, borstade, friserade och myste massor! När det var dags för henne att skos
åkte jag hem och fastnade då framför OS undertiden som man värmde lite tacos från igårkväll.
Lyckat med lunch runt 17 sådär.. verkligen. Måste skärpa mig! Sen så kom pappa och hämtade mig
så åkte vi och hämtade hem mina nya balkongmöbler - som förövrigt fått mig att svära mycket ikväll.
Men.. det kommer nog bli riktigt bra tillslut, hoppas jag haha. Nu ska jag fortsätta!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: