Let's try that again

Morgonpromenad och frukost klar.. resten av fm kommer att spenderas i soffan och samla krafter,
när M vaknar blir det att tvätta och vaxa bilen om vädret tillåter och ikväll vill jag verkligen gymma osv
men vi får se.. med tanke på hur jag kände igår så är det nog bäst att ta det lite lugnt.
 
Så nej, blev inget festande för mig igår då jag kände mig allmänt dåsig och nästintill svimfärdig
på jobbet och sista timmarna var inte alls roliga kan jag säga.. så det fick bli en hemmakväll i soffan.
Somnade några timmar direkt när jag kom hem och sen fick jag typ ångest över det
så då satte jag igång och städa lägenheten när jag vaknat till runt 22 sådär.. haha ja, så kan det va.
Promenad med lilleman därefter och sen däckade man igen.. hursom, så är det en ledig helg
som gäller nu så är bara att passa på och vila upp sig nu då nästa vecka blir ganska händelserik sådär!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: