The text best thing

Bryt ihop och kom sedan igen heter det ja.. har haft två helt okej dagar sen senast hursomhelst,
och nu är det ju faktiskt så att man måste ha dem där dåliga dagarna för att uppskatta det som är bra.
Som den här kvällen te.x.. efter en riktigt motig dag på jobbet hade jag noll lust till något
men så är det ju så att man har lite att fixa med när man kommer hem, så jag lagade matlådor till imorrn
och gjorde en ordentlig sallad innan jag bytte om för att ta med Floyd på en pw/joggingtur mot stallet.
Väl där, kändes det mesta bara väldigt bra. Visserligen hade jag bara lite drygt 30-40 minuter på mig
innan stängning men lite mockning, borst, rykt och mys hanns ändå med.. så ja..
nu kan jag gå och lägga mig utan det dåliga samvetet haha. Hann även med att kika på nykomlingarna
som några av tjejerna "tvingade" med mig till innan jag så småningom tog samma tur hem,
dock med mer jogging och känslan som infinner sig nu är rätt bra faktiskt! Framförallt efter att ha
plockat undan i köket, satt på diskmaskinen och vikt tvätt sen jag kom hem. Så nu så.. time for bed.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: