Wide awake

Alldeles för trött för att sitta här egentligen men.. då jag lovat min käre pojkvän att stanna uppe
tills han kommer hem så kan jag lika gärna ge mig på en uppdatering sååå, here we go helt enkelt..
 
Idag har man, precis som vanligt enligt schemat jobbat mellan 06.30-17.30 vilket kändes lite motigt
efter en sen kväll igår med cykeltur till Eneby efter jobbet för planering av resa och lite allmänt mys
för att sedan cykla hemåt igen, men det var det värt! Dock var det segt imorse
och inte blev det bättre av en massa strul, men det släpper vi nu direkt tycker jag allt.
Jobbdagen flöt helt enkelt inte på så bra idag dock lyckades jag under em bli klar med prismärkningen,
skönt att ha den klar innan man åker! Efter jobbet blev det cykeln direkt upp till stallet då jag,
ja.. helt enkelt kände att jag behövde det, för mig är det helt enkelt rena avkopplingen. Har alltid varit.
Hursom så hann jag borsta lite på damen innan det var dags för henne att gå upp på lektion,
så därefter blev det bara mockning och påfyllning av torv innan man gav sig av hemåt för att hinna
fixa allt som ska fixas så.. nu har man plockat ordning i köket, satt på diskmaskin, tvättat två lass
och dammsugit här hemma, liiite duktigt är det ju faktiskt. Nu: slappa framför PLL, sen gå ut med F.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: