It's all coming back to me

Näst sista dagen det här året börjar lida mot sitt slut den med.. och imorgon går vi in på den sista,
känns bra! Hursom.. sitter jag nu här i soffan med en väldigt trött hund i knät efter ganska mycket bus
uppe i ridhuset med mina båda grabbar. Blev inte riktigt som jag planerat med stall idag
men lyckades fixa så jag kunde låna en nyckel för att åka upp och ta kvällsfodringen samt mocka
och mysa lite med hästen i alla fall. Och så passade vi på att låta Floyden få springa av sig samtidigt,
med både kast med spö samt agility. En skogsrunda fick det bli därefter då han bara fått gå ut på
kortare rundor under dagen då vi haft lite annat att stå i. Men nu så.. är vi på gång i alla fall! Det gillas!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: