Life happens

Är tydligen ganska så dålig på det här med att blogga just nu, men.. jag har bara inte haft tid
till att sitta här, om inte annat har jag inte prioriterat det. Mycket har hänt bara dem senaste veckorna,
vad.. håller jag för mig själv, i alla fall här, men vad jag kan säga är att jag har gjort ett stort misstag
som i sin tur ledit till ännu fler misstag i form av lögner.. och så vidare. Och i och med dessa har jag
varit väldigt nära på att ta ett beslut som kunde ha blivit ett av mina största misstag, någonsin.
Men, tack vare världens bästa pojkvän (minst sagt!) så verkar det som om allt bara kan bli bättre,
så just för stunden känns det mesta bara väldigt bra, och nu hoppas jag bara på att det kan forsätta så.

Hursom, flyter dagarna på.. idag har man ju jobbat, dessförinnan varit i stallet lite av en snabbis,
men jag hann med att mysa lite med damen i alla fall och efter jobbet har vi satt upp adventsljustakarna
och stjärnorna samt bara varit, har blivit mycket så i veckan.. haha.. men ja, så kan det va.
Tänkte att jag kunde bjuda på några bilder från firandet av farmor från i onsdags tills vidare i alla fall;



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: