There.. and back again

Bara några timmar har gått på dag två här hemma och man kan väl minst sagt säga att jag är..
ja.. väldigt uttråkad. Att ligga i soffan hela dagarna och bara komma ut under Floyds promenader
år inte riktigt min grej. Å andra sidan är det vad jag orkar med..
Usch på det här. Men, jag ska inte klaga för det hade kunnat vara värre! Är bara väldigt tröttsamt
att aldrig känna att man kan få känna sig riktigt pigg, och att man aldrig hinner komma igång
med träningen just därför. Hursom, bara att kurera sig - imorgon har jag bestämt mig för att jobba!
 
(Vilket jag förörvrigt skrev igår också men ibland är det faktiskt bäst att lyssna på kroppen lite,
även fast tankarna går i andra banor och viljan är en annan..)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: