I don't wanna miss a thing

2:a advent och jag sitter och myser med vår fina Floyd i soffan efter en rätt så bra julfest igår
med jobbet. Blev dock en ganska tidig kväll då det inte blev någon utgång, men det kan vara skönt
att komma hem skapligt också.. man är ju uppe skapligt och kan ta till vara på dagen efter
på ett annat sätt då i alla fall, och idag har man ju ändå en del man vill hinna med :Vi börjar med
att gå ut på en första runda med Floyd i snön, och sen tänkte jag faktiskt ta och sätta mig här igen
för att redigera alla bilder från igår. Var ju uppe och joggade den fina fuxen på fältet igår,
fint var det att pulsa omkring i snön, och att solen var uppe gjorde ju inte saken sämre direkt. Gilla!
Och ja, sen har jag ju nååågra bilder från kvällen igår i alla fall även fast inte kameran kom fram
förrän ganska sent då många hade hunnit åka hem, men ja.. vänta er bilder helt enkelt, det kommer.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: