Take a chance

Ganska nyligen hemkommen från ytterligare en bra dag i stallet. Har somsagt tävlat idag, hoppning..
första gången med Vulfa, och första gången för mig på 3 år. Senast var träningstävlingen med Zorino,
vår sista tävling.. Så ja, för mig var det ett stort steg och jag är faktiskt riktigt nöjd med Vulfa!

Visst, 3 bommar föll, 1:a hindret tar jag helt på mig då jag borde ha hjälpt henne lite med nån halvhalt,
dem 2 andra kom vi ändå bra på men så är det ju så som det är med henne. Då man kommer heeelt fel
kan hon lyckas komma över, men lika ofta ryker bommarna när man kommer rätt.
Så med andra ord hade jag inte räknat med att komma runt felfritt. Hursom.. grundtempot var bra
och likaså lydnaden+ att jag mestadels red som jag skulle, så ja jag är nöjd! Ångrar väl lite i efterhand
att jag bara red en klass men det får vi ta nästa gång. Zara var snäll och fotade/filmade så det kommer
när jag orkar sätta mig med det. Först gå ut en sväng i skogen med Floyd!
Det förtjänar han efter att ha varit med i bakgrunden hela dagen, dessutom går det bara inte att motstå
det fina vädret, solen gör verkligen så mycket. Känns bra att våren ändå börjar närma sig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: