Heart of gold

Och powernapen på en halvtimme blev visst 2 h, bra jobbat! Aja, min kropp känns utvilad i alla fall
så jag antar att det inte var helt fel ändå. Är i och för sig inte så vanligt att jag tar en powernap, heller
men nu fick det bli så. Hursom, dagen har förövrigt varit väldigt bra
och gått nästintill helt som planerat - vilket gillas! Snabba timmar på jobbet blev det och allt rullade på,
därefter stall ganska så direkt. När jag kom upp var inte lunchvilan riktigt slut men jag valde att
börja borsta lite på damen ändå, fina hon. Hon blir verkligen en helt annan häst när det är lugnt i stallet!

Efter en lång borstning fick hon gå ut i hagen och sen hann jag fixa till boxen osv innan Lisa kom
med hundarna, så det timades in bra! Har nu en mycket glad - men trött - voffs efter skogspromenad,
nya intryck samt lek i ridhuset med Stella och Saga. Jättenyttigt för honom
att vara med andra hundar, framförallt flera! Så.. utslagen hjälte sen vi kom hem sen alltså.
Nu blir det att tagga till och fixa lite i köket, gå ut på en sista med herrn (om jag lyckas väcka honom)
och sen väntas en lugn kväll framför The Descandants. 


Postat av: Anonym

Hur gammal är du? :)

2012-02-21 @ 19:10:35
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: