I'll be around

Har varit en riktigt bra dag so far, är dock helt slut efter veckans jobb men är bara att bita ihop
och köra på. Har ju egentligen ledig helg nu men då Robin stackaren sitter hemma med bruten hand
hoppar jag in extra några timmar! Det betyder dock att jag fick byta bort årets första dag
med Vulfa då bio är bokat imorgon em/kväll och det hade blivit väldigt stressigt om jag skulle åkt upp
och ridit däremellan så får helt enkelt vänta tills efter jobbet på söndag istället, funkar ju det med.

Blir dock att åka upp till stallet en sväng imorgon i alla fall, om så bara för en snabbvisit eller så,
känns helt enkelt bara bäst så. Att pyssla lite med hästen är ändå bara en sån grej jag bara mår bra av
så varför inte liksom? Nu däremot väntar endast en lat kväll i soffan framför nya avsnitt av
Pretty little liars, The secret circle och One tree hill faktiskt. Belönar mig själv lite efter powerwalken
i solnedgången med Floyd tidigare - vilken var extremt mysig. Längtar tills det är ljust på kvällarna igen
så man faktiskt kan ge sig ut efter jobbet. Tur att våren inte är för långt bort i alla fall..

Såhär spenderar alltså Floyd sina timmar på jobbet när jag är på lagret/i kassan: intill listen på kontoret
och ja, han tycker sååå synd om sig själv. Och den här blicken brukar funka för att få några bollkast ;)

Postat av: Amanda

SV: Ja det var skönt, hon var ju ganska trevlig faktiskt :) Och ja, om vi nu pratar om samma sak haha ;) så kan jag säga att det stör mig sjukt mycket ibland!

2012-01-13 @ 21:58:36
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: