Long shot

Ännu en effektiv morgon, det gillas! Kom precis in från gymmet nu och ska ta och laga lite lunch
innan jag beger mig mot stallet för lite fix och senare hoppträning, det är vad som är planerat i alla fall.

Så, nu sitter man här och kollar upp lite olika objektiv och tror jag är ganska säker på Canons 18-200/
3,5-5,6 IS. Någon med erfarenhet? Jag har ju alltid tyckt om att fota men det är trots allt först nu som
ja.. man har chansen till att ta riktigt bra bilder då mobil/vanlig digital inte så mycket,
i jämförelse. Ja ja, är ju ingen brådska egentligen så tid finns det att läsa på ordentligt och sen beställa.
Och just ja, laga mat var det ja.. Är för bra på att fastna framför datorn, fast tror inte att jag är ensam!

Postat av: viki

Åh vad fin blogg du har :D

2012-01-29 @ 20:49:28
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: viki

Åh vad fin blogg du har :D

2012-01-29 @ 20:49:28
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: