Quiet in my town

The CW räddade precis min kväll litegrann då jag gick in och skulle kolla om det kommit ut
några vettiga (och bra) nya serier och såg att det kommit ut nya avsnitt igår av både The secret circle,
The vampire diaries och även Nikita, nice! Känner dock att man borde bo i USA ibland alltså,
nästan allt som visas på tv här hemma är ju ganska så värdelöst. Och nu låter jag som värsta nörden,
haha! Men det är faktiskt sant. Har dock inte bara suttit hemma och kollat på serier (som det låter) idag
utan var faktiskt i stallet imorse och pysslade lite med Vulfa, städade lite när jag kom hem
och sen har vi faktiskt varit iväg på Colorama och valt ut tapet till köket och till fondväggen i hallen.
Blev glad över att Mike var engagerad och faktiskt hittade den vi valde tillslut, tror den blir riktigt bra :)

Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska planera dagen.. hm. Blev medbjuden av Mikes föräldrar
på hockeymatch - vilket faktiskt skulle vara kul, men då måste jag till stallet innan Vulfa går ut i hagen
och jag som tänkt gå upp vid lunch, men det kanske jag kan i alla fall?
Ja, jag planerar mina dagar. Alltid. Jag ogillar alltså starkt när saker inte riktigt går som jag tänkt mig..


Postat av: Jane olofsson

Mina finaste hoppas vi ses snart.

2012-01-08 @ 09:51:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: