All this way

Timmarna på jobbet gick fort precis som jag förutspådde så efter att ha bytt om från arbets
till ridkläder blev det cykeln mot stallet. Väl där blev det en skaplig ryktning och lite allmänt fix sådär
innan man sadlade på och skrittade ner mot sjukhus. Underlaget var hårt,
men på "vanliga stället" var det ändå helt okej. Så.. lite jogging blev det allt i alla fall och Vulfa var fin!
Inte helt loss och så men tanken var ändå bara lätt arbete för att testa nya bettet, så jag är nöjd.

Svårt att säga om bettet funkar bättre än dem andra dock då hon tagit det ganska lugnt sen kursen
och nu bara gått lektion en vecka = stel och stark häst. Men, jag tycker ändå att hon inte tjafsade emot
riktigt så mycket som hon brukar så nu hoppas jag på det här kan funka som hoppbett
då hon inte alls trivs på pessoat men blir alldeles för stark på det vanliga tredelade. Inte lätt det där..
Hursom, så är jag nöjd med henne! Bara att jobba vidare och inte ge upp - för det kan alltid bli bättre. 


Väl hemma sen blev jag glatt överraskad då nya tapeten var på plats! Grymt snyggt blev det också
och väldigt praktiskt med en plexiglasskiva över Floyds matskål så han inte oljar ner nya tapeten (med),
så nu är den skyddad! Nu har vi städat undan och satt tillbaka fönsterbräda,
gardinstång osv så allt är på sin plats. Hallen blir nästa projekt.. skulle lätt kunna göra om överallt,
älskar när det blir förändring på det planet. Men så kostar det ju också, men drömma kan man ju alltid!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: