For you, I can do anything

Precis kommit in från en joggingrunda, duktigt tycker jag allt! Men ska jag lyckas få upp konditionen
så är det bara att köra, inga undanflykter. Så.. nu blir det frukost och kanske något avsnitt av nån serie
innan jag måste börja fixa mig iordning: jobb väntar. Idag blir det dock bara att gå in 11-13
vilket kommer gå snabbt, därefter blir det stall för att äntligen ha årets första dag med den fina fuxen.

Frågan är vad man ska göra.. nae, idag får det nog bli skogen och kanske lättare jogging på fältet
om underlaget tillåter. Imorgon däremot står dressyr på schemat.. onsdag kanske markarbete eller så?
Känner att jag vill komma igång till träningstävlingarna nu, dem 2 av 4 jag kan vara med på,
men bättre än inget i alla fall! Förhoppningsvis kan dressyren gå något bättre än i höstas i vilket fall..

Anyway.. 
här är några bilder på min fina lillkille sen igår:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: