We found love

Precis hemkommen från stallet efter några riktigt mysiga timmar där, har även haft Vulfa idag
så vi var uppe på fältet och joggade lite - hon var riktigt fin. Precis som tidigare ggr med nya bettet,
vilket gillas! Var en glad, positiv och försiktig häst som jobbade på riktigt bra
trots lite halvdåligt underlag. Men bästa känslan infinner sig nog efteråt när man skrittar av i skogen
och hon traskar på med öronen spikrakt framåt. Ja, jag vill ha vår nu och långa, härliga uteritter!

Hursom, så är Vulfa underbar! Till något annat underbart så var kvällen igår riktigt riktigt bra
med mys med mina pojkar, god mat och senare bra film på bio. Valde alltså att skippa Butler's igår
för att istället laga mat tillsammans här hemma, vilket blev riktigt lyckat!
Riktigt lika lyckat blev det inte när vi väl kom till filmstaden och filmen vi skulle se (Sherlock Holmes)
var intställd p.g.a tekniska problem. Inte sådär jättekul men! vi fick pengarna tillbaka, biobiljetter
samt fick välja annan film istället så då blev det The girl with the dragon tatoo - vilken var riktigt bra.

4 år har nu passerat med min Mike nu alltså.. Jag älskar dig och hoppas på fler fina år tillsammans ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: