Who's say

Ganska precis kommit in från första rundan, och jag kan liksom inte sluta förvånas av min hund..
vi är ute på en kortare runda i skogen, jag låter honom springa fritt precis som han vill och går vidare,
vänder mig sedan om för att inte se honom någonstans, ropar, hör inget.. väntar..
och han kommer i full kareta, extremt nöjd! Jag får en aning om att han sprungit runt och nosat
mer än att göra ifrån sig så jag föser honom mot skogskanten och säger "Nae kom igen nu, bajsa."
Och han sätter sig.. haha. Ganska så praktiskt att han gör både nummer 1 och 2 på kommando numer!

Ae, han är tamigtusan bäst, inget snack om saken! Men det har jag ju i och för sig tyckt hela tiden,
har kommit på mig själv med att jag kollar på honom och bara ler rakt igenom. Det är så det ska vara.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: