Both of us

Okej, egentligen har jag inte tid att sitta här men då jag trots allt reser iväg resten av semestern nu
tyckte jag allt att jag kunde ta mig tid till ett inlägg! Egentligen skulle den här dagen och morgondagen
spenderats som dem andra dagarna ensam här hemma, då Mike har jobbat.
Men! nu har han alltså lyckats tagit ledigt nu torsdag-fredag vilket betyder att vi kan åka iväg tidigare
så.. idag åker vi eventuellt till Huskvarna för att köpa bilen vi var och kollade på i förra veckan,
vilket jag tror att jag har missat att nämna här men vi var hursom där och kollade på en Saab 9-5 -06
som jag fastnade för direkt men M inte kännt sig riktigt säker på. Men nu.. kanske.
Hursom, tar vi oss vidare till Göteborg därifrån (om vi åker dit) annars blir det tåget direkt till Göteborg
då några Saabar ligger ute där med och så stannar vi hos hans syster någon/några dagar
innan vi åker mot Blekinge, Sturkö. Där får väl vädret avgöra hur länge vi stannar, men några dagar,
sen tar vi Falsterbo på vägen hem sen! Kan nog bli riktigt bra det här.. men.. nu måste jag packa!

Btw kom sminket från e.l.f igår - och jag är lika nöjd som alltid. Snabba leveranser, bra produkter
och det bästa: bra pris! Allt nedan fick jag betala 1200:- för och då är det 3st mineralpuder, 1 booster,
1 rouge, 1 foundation, 1 concealer på stick, 2 concealer på penna, 1 matt puder, 2 läppbalsam,
3 läppstift/balsam, 1 high defination powder, 1 blemish powder, 2 ögonbryndpennor, 1 mascaraprimer,
1 mascara, 1 ögonfransböjare, 1 ögonskugga på penna m. borste, 1 resekit med sminkborstar,
4 bambuborstar och 5st nagellack. Tilläggas bör att deras booster är to kill for när man jobbar i butik
och blir blank i hyn av spottarna efter några timmar, sen finns inga bättre ögonbrynspennor
om ni frågar mig, sen kan man inte klaga på varken pudren eller mineralmascaran heller för den delen!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: