Home sweet home

Bilder i massor.. det är vad jag styrt med hemma de senaste kvällarna. Nya ramar inhandlades
i veckan till lilla hallen som går mellan hall-sovrum. Så ja, skillnad blev det och jag är mer än nöjd!
Men mest nöjd blev jag nog med bytet av bilderna i vardagsrummet (de svarta)
som fulländade rummet med lite färg - love it! Sen gör sig inte bilden nedan riktigt rättvis men..
en liten sneakpeak sådär. Fulländade dessutom sovrummet lite med att flytta dit ljusstaken också,
plus att jag bytte bilderna över byrån. Bra blev det! Både ljuskrona, stor silvrig ljusstake
och röda rosor i sovrummet nu alltså.. haha, sweet. 

Men nae nu är det dags att hoppa in i duschen faktiskt, sen hinna rensa lite i lådor här hemma
innan man ska möta upp syrran för att kika i lite affärer och så. Blir lite av en chilldag idag alltså!


Postat av: Amanda (:

Härligt! Det finns inte mycket som slår egna bilder i inredningsväg :)

Svar: Nej det finns ju inte det :)
Caroline Djerf

2012-07-29 @ 20:22:53
URL: http://amandajohannas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: