Life is beautiful

Måndag och slut på semester.. men måste faktiskt erkänna att jag trodde dagen skulle bli värre
än vad den blev! För, det var faktiskt kul att stå i kassan idag och efter att ha sprungit runt och frontat
dem lugna stunderna samt rensat kundbeställnings- och reserverarhyllorna,
då kändes allt bara braaa. Och lite rutiner i vardagen är aldrig fel det heller, det behöver jag liksom!
Ett annat stort plus är att jag slutar kl.17 två veckor framåt! Visst att det bara är 1h tidigare än normalt
men det gör skillnad och man hinner med så mycket mer, så är det bara. Sen att man jobbar 
lite mer än normalt några veckor, det får man ta. Är man dum i huvudet om man längtar till hösten nu?
Jag vill ha hem hästarna, sätta igång med Vulfa igen.. ja.. det är väl största anledningen
men så ser jag förstås fram emot Barcelona-resan med tjejerna, och så. Men fram till dess..
ska jag jobba, umgås med fina vänner, skratta mycket och spendera tid med männen i mitt liv; M&F.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: