No where nere close

Har varit en ganska så bra dag som nästintill bara spenderats ute i solen, nu däremot är jag helt slut
så att somna blir nog inga problem. Började dagen, precis som igår, med att gå upp ganska tidigt för att
direkt därefter bege mig ut med Floyd. Sen.. satt man ute på balkongen 
mer eller mindre hela fm bortsett från att jag drog över med dammsugaren samt plockade ur disken.
Duktigt.. haha. Nej men har man semester så har man, och är det fint väder ute ska man allt sitta ute,
så det så. Efter nästa promenad med Floyden samt lunch tog man cykeln ner mot stan för bokad fika
med farmor, mamma och syrran på Gubbens trädgård.

Efter att ha suttit där ett tag gick vi längs strömmen en bit och sen stannade vi till i kaktusparken
innan vi följde farmor till bussen. Sen.. blev det en promenad från norra promenaden och hem hit då,
syrran fick med sig lite kläder innan hon blev upphämtad
och mamma var snäll och följde med mig till blomsteraffärn för tips och råd. Så nu är balkongen fin 
efter en alltför lång tid med tomma krukor, heh.. Hursom så kom man in från en mysig kvällsrunda
med mamma och Floyd för ett tag sen då vi följde henne hem. Ja, livet är bra fint ibland.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: