What makes you beautiful

Verkar som att det blivit lite standard att sitta och skriva här på mornarna.. är dock sista gången nu
då vi runt lunch idag åker vidare mot Sturkö, och där inte har internet. Hursom så har vi haft riktigt bra
dagar här som både innehållit mycket shopping, lite sightseen under promenaderna med Floyd,
äventyr på Liseberg, spelande på kvällarna och så som igår: häng på stranden. Semester is the shit!

Känns lite surt att man om 1 vecka vid den här tiden infinner sig på jobbet men.. man får njuta nu,
sista dagarna. Dessutom har jag ju en vecka första veckan i September sen (Hej Barcelona!) så haha nej
jag ska verkligen inte klaga! Men, nu lever vi här och nu.. så nu tar jag mig ut på en runda med Floyd.

Bild från Sturkö-11. Behöver väl knappast skriva att Floyd living the dream där när vi är nere va ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: