When I find u, I'll find me

Haft fullt upp hittills så ni får ursäkta dålig uppdatering.. men å andra sidan, vad har jag att skriva om?
Ja ja, idag var jag i alla fall hos frisören i förmiddags och jag kan faktiskt erkänna att jag var lite nervös
då jag för första gången sen 2005 (med få undantag) gått till Vicky.
Men då hon snart ska föda och inte kommer jobba på ett tag är det ju bara att gilla läget..
för att dra en lång historia kort föreslog Vicky att jag skulle gå till en ny tjej, Jenny, så det gjorde jag
och jag är riktigt nöjd! Att hon dessutom var hästtjej var ett plus då vi hade lite att prata om i alla fall.

Sen dess har jag bara varit ute 2 vändor med Floyd, varav 1 med mamma då hon var över en sväng
och i övrigt har jag bara tagit tag i allt såntdär tråkigt som jag skjutit på ett tag av just den anledningen..
men, med OS i fälttävlan i bakgrunden var det ändå helt okej.
Men ae, slänga in en maskin tvätt till och ta tag i det sista nu då. Ni får lite bilder från dagen sålänge :)


Postat av: Jossan

Ditt hår är super fint! :)

Svar: Tack så mycket Jossan :)
Caroline Djerf

2012-07-31 @ 10:56:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: