When the sun comes down

At work.. lager klart, rast pågår och resterande timmar kommer alltså spenderas framme i kassan
med Anders och Krister - som jag jobbar mina ordinarie helger med. Tanken är väl, om det blir lugnt,
att jag ska hinna med att städa av kontoret.. för ja det är ju mitt ansvar då Floyd är där,
kan ju vara bra att göra det då p kommer tillbaka från sin semester på måndag dessutom, bara för att.
Sen ska jag väl se igenom beställningshyllorna igen och skicka ut lite påminnelse-sms (igen..)
så att nästa veckas beställningar får plats sen. Och åh vad kul att jag har något att skriva om haha!
 
Nae roligare än så blir det inte just nu..
fyller ut lite med en av mina många favoritbilder på min favoritkille just because. Älskade voffs ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: