Let's move

Måndag och sista dagen på semestern.. för den här gången. Jobbar dock bara 2 v fr.o.m imorgon
innan jag går på 3 v till, så jag överlever nog! Något mindre kul är att mina Vulfa-dagar är förbrukade
för den här terminen.. men pyssla med henne kommer man ju göra för det, såklart.
Och ikväll blir det terminens sista/min sista lektion då jag endast kommer fokusera på V nästa termin
och då lägga pengarna på privatlektioner istället, vilket känns lite mer värt.

Nu.. ut med Floyd och sen sätta fart här hemma! Bättre att fixa med allt vad som ska göras idag
så man slipper det senare i veckan då man går 7-18+ helg. En ledig fredag har man ju i och för sig
men då blir det ju student i Småland så.. bara att sätta fart nu helt enkelt! So long..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: