All or nothing

En lite halvskum dag idag.. för det första sov man ju inte helt bra inatt då man är ganska lättväckt
och det dundrade rätt bra, så man var ju inte direkt pigg imorse då tanken först var att åka till stallet
innan jobbet. Ångrade mig ganska direkt då jag kollade ut genom fönstret
kan jag säga och valde då att ta en kortare promenad med Floyd till affärn bara och inhandla frukost
i form av färska frallor och så istället. Lyxa till det lite på en grå dag helt enkelt! Sen.. blev det jobb
och för lite drygt 1h sen kom man hem från stallet efter lite av en snabbvisi där. Aja, boxen är mockad
och påsarna packade i alla fall! Hann även med en byteshandel så Vulfa och jag ska ut och mysa
på midsommardagen mot att jag tar em+ kvällsfodring då, jag klagar inte direkt om man säger så :)

Anyway.. så väntar jag bara på M nu (som i skrivande stund klev innanför dörren) så vi kan träna
som planerat innan vi måste börja fixa med maten, sen ikväll är tanken att vi ska åka in till stan för bio
för att fira hans födelsedag lite i förväg då vi går om varandra på tisdag då han fyller år.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: