She doesn't mind

Fullt upp trots semester alltså - dock har jag endast lagt tiden på roliga, alternativt nödvändiga, ting
så.. det är väl helt okej kan jag väl tycka! Måndagen har jag för mig att jag redan uppdaterat er om här?
Anyway! Tisdagen spenderades först med grabbarna innan jag begav mig mot stallet
för att ha Vulfa, denna dag varvade vi ridturen med både skrittjobb på skogsvägarna, klättring
och jogging på sjukhus. Fin var hon! Efter mycket tjafs.. haha. Äntligen börjar vi hitta tillbaks till det,
bara för att jag inte kommer ha henne förrän i Augusti.. surt! Men att avsluta bra är väl inte fel, heller.

Efter promenad hem, allmänt fix och senare promenad med voffs var det dags att bege sig mot Zara
för lite fest med henne och Lisa, så även med Johanna och Johanna som hakade på! Min tanke var då
att ta det lugnt då jag trots allt festade både fredag, lördag. Men, det blir inte alltid som man tänkt!
Efter kortspel, allmänt tjejsnack och Tequlia rose-shots var man igång och jag är glad för det faktiskt
för kvällen var riktigt lyckad! Trots att vi efter ett tag gick vidare till en fest i stan
där vi bara var 10 min innan vi gick med dem vidare till Swedbanks personalfest.. hahaha.. don't ask.
Hursom så var vi ganska malplacerade där.. så att.. det blev att bege sig mot Världens istället
där det blev lite dricka och allmänt umgänge innan det blev en promenad ner till Hugos för dans och så.
Tanken var i alla fall som så men då kön dit var ihopslagen med Puls var det bara att glömma
så då fick det bli Wasa istället. Och som Zara sa: det är inte stället som gör't utan sällskapet. Helt rätt!
För efter tanken "Vad fasen är det här?" körde vi vårt eget race och det blev ju inte annat än bra liksom
så.. tack tjejer för en lite konstig men helt underbart bra och rolig kväll, det får vi göra om helt enkelt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: