You don't have to save me

Hemma efter vad som känns som en ganska lång dag men nu boxen tömd, utrustningen smörjd
och hästarna släppta på betet i alla fall! Så.. nu är man hästlös några veckor men det blir nog bra ändå.
Lite semester har damen trots allt förtjänat, men saknad kommer hon absolut vara!
 
Hursom är man nu hemma efter lite umgänge med stalltjejerna på terassen när vi kom tillbaka
så nu kan jag inte dra ut på det längre.. tvätt ska hängas upp, ny tvätt ska in i maskin och därefter
är det bara att fortsätta med att rensa lådorna i hallen. Men! bara dem kvar nu
då klädkammare och sovrum är klart - skönt! Sen så.. är allt klart inför den kommande "renoveringen",
vilken innebär att vi ska fixa infällda spottar i hall och badrum, samt sätta spottar under köksskåpen,
inhandla ny kyl/frys och köksfläkt samt sätta in ett städskåp, därefter är tanken att köpa in ny
duschkabin samt handfatskåp med tillhörande överskåp. 
Och.. när det väl är gjort sen, då är jag tamejtusan nöjd med lägenheten. Det är jag iofs nu med då,
men det blir ju riktigt nice då allt är klart sen. När det nu blir klart.. först på listan är en ny bil i alla fall.

Anyway.. får bli en random bild sålänge då jag inte kan lägga in dagens bilder
förrän min dator är formaterad.. funkade givetvis inte tidigare i veckan när Richard var över
vilket innebär en dator helt utan bilder och program.. kul. Så nu har jag fått ha Mikes laptop sen dess.
Men, bättre det än hans stationära i alla fall haha. Ae, jag vill ha min dator ganska snart alltså.

Bilden får representera gårdagen sålänge då den till viss del tillbringades här, ute vid vattnet i Lindö.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: