For all we know

Uppe efter en liiiten sovmorgon i alla fall (ja, att sova till 7 är sovmorgon), så nu blir det att gå ut
med världens finaste voff och sen börja plocka lite här hemma. När Mike vaknar senare någongång
ska vi hjälpas åt att storstäda hela lägenheten. Något att se fram emot.. verkligen. Inte.
Men! det behöver göras och att dammsuga under soffan t ex är inget jag klarar själv, kan liksom inte
rubba den på egen hand.. helt klart nackdelen med en stor divansoffa, men jag älskar den!
Sen pratade han om att gå igenom alla lådor och rensa ur allt sånt som vi inte behöver, glad över
att han ser sånt! Haha ja han börjar bli extremt uttråkad över att gå hemma tror jag, eller vet jag,
för allt som har med sånt att göra har han defenitivt inte lagt märke till tidigare - så det gillas mycket!

Nahe, ta på sig jacka och halsduk och ge sig ut på en lång, mysig skogspromenad i solen nu,
tar inte direkt emot faktiskt. Och väl inne sen är det bara att sätta fart, ikväll stall och ridning på det.

Postat av: Hillevi :)

SV: Taack! Hon är så fin <3

2012-03-12 @ 19:04:42
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Therese Klintestam

Sv. haha nej du behöver inte presentera dig ;) de va kul att träffa dig också, du ska inte ut på nått lokalt i vår? :)

2012-03-13 @ 15:00:33
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha bra! Jo.. det är väl tanken men har inte anmält till något specifikt än, funderar dock på att komma och hoppa på fursta :)

2012-03-13 @ 18:10:01
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: