Silence worth breaking

Känns ganska meningslöst att skriva då ingen kommenterar egentligen meeen.. det är så det är osv.
Ska alldeles strax gå och lägga mig är tanken då jag ska väcka Mike vid 6, eller ja vid 5 blir det såklart..
hursom så ska jag sparka upp honom ur sängen eller något liknande då han ska jobba.
Själv tänkte jag åka upp till stallet och fixa lite med Vulfa och kolla på dressyren innan jag börjar jobba,
och på jobbet blir det att fortsätta där jag avslutade idag - att plocka gods.
Kom nämligen dubbla huvudordrar idag.. givetvis.. och då tar det ju sin lilla tid kan man väl säga
men kundbeställningarna är uppe och allt är märkt så är bara att jobba på att få upp allt på hyllorna då.
Duktigt av mig att själv hinna plocka upp 4 vagnar med reservdelar måste jag säga
"bara" lika många vagnar med tillbehör att fixa med imorrn då! Nae hörreni nu ger jag upp, godnatt!

Postat av: Anonym

Jag tycker att din blogg är bra så fortsätt och blogga!

Kram

2012-03-26 @ 00:29:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: