Sunset soon forgotten

Ja-a av bilderna att dömma.. vad ska man säga.. Idag är jag inte alls nöjd med dagens dressyrpass
då det kändes som dragkamp rakt igenom, känslan var flera hundra kilo häst i handen. Dock kan jag,
för en gångs skull, säga att det faktiskt ser bättre ut av bilderna att dömma
än känslan jag själv hade. Alltid något. Ae, tusen gånger bättre har det gått alltså.. bara att ta nya tag!

Blir bara så frustrerad när jag vet att hon kan, att vi kan och det suger så jäkla hårt att inte hitta dit
just nu. Mindre kul är det även att alltid få börja om.. inte så konstigt då jag vet hur hon går på lektion,
men är ändå riktigt tråkigt att det ska behöva vara så.
Så nej att det gick lite halvt åt helvete idag skyller jag inte alls på henne, för jag kan inte kräva av henne
att hon ska gå i en helt annan form än den hon är van att gå i, eller som i många fall.. inte i form alls.
Sen kan vi plussa på kass ridning från min sida på det, skärpning Carro helt enkelt!

Sen.. kan jag väl (för en gångs skull) slänga in några riktiga failbilder.. hah, ska man skratta eller gråta..
frustrerande är det i dem lägena kan jag säga. Kan ju avsluta med några bilder på min fina - bara för att.


Postat av: Hillevi :)

Det suger att inte få rida dom på sitt sätt varje dag! :( Men hon ser i alla fall fin ut på bilderna, och måste säga att matchningen var riktigt snygg! :D

2012-03-10 @ 23:26:24
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Therese Klintestam

Jag vet hur de känns, är sååå jobbigt! haha

2012-03-10 @ 23:27:05
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag älskar fail-bilder men det är sällan man lägger upp dem! Fin häst du har :)

2012-03-13 @ 14:55:42
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: