Hold on

Fyyy för den här dagen nästan rakt igenom kan jag börja med att säga, fy tusan! Timmarna på jobbet..
nae dem var knappt uthärdiga men jag var inte ensam om att känna så så slutade med att jag och Frida
mest skrattade åt den andres negativa inställning och svordomar dem lugna stunderna,
haha underbart! Nej men ärligt talat så sjunker humöret efter omständiga, sura och otrevliga kunder,
och såklart bestod hela fm av just dem.. ännu lite bättre blev det när jag givetvis fick bromsrör
vilket är skittrist då man måste mäta upp och kapa rör, sätta på nipplar och sen kona helvetet. Haha..
mm och som om inte det vore nog fick jag äran att fylla mc-batteri också vilket jag verkligen ja, hatar.
Men mc-säsongen är ju pågång nu så är bara att bita ihop,
men batterisyra är inte kul att hålla på med alltså. Ja ja, tur att jag har helt grymma kollegor i alla fall!

Nu.. kanske satsa på att gå och lägga sig så man sover mer än 4h inatt? Inte smart att sova för lite
när man jobbar 12 timmarspass, idiotiskt faktiskt! Så, ut med voffsen och sen göra ett försök att sova?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: