Days of gold

Precis hemkommen från en lååång men förbannat bra dag innehållandes en massa häst (vilket gillas!)
men nu är jag verkligen helt slut! Jag och voffs blev hämtade 8 imorse och sen dess har dagen gått i ett
kan man väl säga. Förövrigt tycker jag att både Tessan och Gnista skötte sig exemplariskt
så var riktigt kul att hänga med! Väl i stan igen sen blev jag avsläppt i Hageby då det blev stall direkt
och väl uppe blev det att ta hand om Vulfa ordentligt. Glömde visst bort tiden lite och ryktade drygt 2h
men det var hon fan värd! Sen skrittade vi fram lite i skogen
innan markarbete/hoppning på banan stod på schemat. Gick väl helt okej men kunde gått bättre såklart,
men några bra språng fick vi in trots allt! Hoppträning är dock välbehövlig kan jag säga!
Därefter stretching och linimentmassage innan jag mellanlandade hos mamma för lite mat och så
och sen promenad upp till stallet för kvällsfodring, mys. Och nu hamnade man här haha, ovanligt.. inte.

Hursom, bilder från dagen nedan! Får dock bara bli på det fina ekipaget Tess och Gnista från tävlingen
då alla bilder på mig och V inte blev sådär jättebra, mamma var snäll och fotade men glömde objektivet
= tog bilderna utan att zooma osv men nu har jag förklarat lite så får se om det blir bättre idag!

Tessan och Gnista, Linköpings fältridklubb 17/3


Postat av: Therese Klintestam

Åh fina bilder Carro, tack snälla :D Snor dom hihi

2012-03-19 @ 18:13:34
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: