With you right now

Ska alldeles strax gå och lägga mig då jag trots allt börjar kl. 7 imorgon bitti men måste bara säga..
ja, att Vulfa tamejtusan kan när hon vill! Väl uppe i stallet förut blev det som vanligt ryktning och så va
innan jag gjorde iordning henne för lektionen innan min egen (ja, som så gör jag varje måndag).

Till saken; väl uppe i ridhuset fick jag veta av tjejen som hade henne innan att hon inte gått så bra
och även Maria sa att jag nog skulle få lite att jobba med+ att några i min grupp som satt på läktaren
sa att hon såg hemsk ut, haha.. ja efter dem orden var min tanke att hon hade träningsvärk
sen igår och att jag inte kunde förvänta mig att det skulle gå så bra. Men som tur var hade jag fel där!
När jag först kortade upp tyglarna kändes det faktiskt inte alls bra då hon bara slängde upp huvudet,
kul, en sån dag idag tänkte jag då.. men efter att ha skrittjobbat henne på lite halvlånga tyglar
började det släppa och väl igång i trav sen var hon skitfin! Är faktiskt nöjd med.. ja, nästan allt idag,
vänstergaloppen var väl det enda som inte kändes riktigt bra, men resten.. Guldstjärna till V helt enkelt!
Plus i kanten till mig själv som tydligen satt bra i sadeln idag, eller snarare satt rakt och inte till vänster,
haha! Kicki berömde mig för det och det känns ju bra med tanke på att hon brukar pika mig annars ;)



Postat av: Emelie Löfström

Fin och intressant blogg! :) Kika gärna in på min blogg och följ mig och min egenuppfödda hopphäst Strong Shakiro och våra framgångar på tävlingsbanorna :)

2012-03-22 @ 19:12:11
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: