Somebody I used to know

Bra, händelserik dag på många sätt.. på andra sätt.. blev den helt fel. När saker sägs på fel sätt
vid fel tidpunkt blir det inte bra. Idag blev det så och jag kan inte med ord förklara hur ledsen jag är.
Men.. jag kan inte styra över mina känslor, och jag var ärlig.. men det är inget försvar,
självklart inte. Det finns inga ursäkter, inga genvägar.. jag kan bara be om ursäkt, erkänna att jag är..
jag vet inte, en idiot? Och hoppas på att du kan förlåta mig. Ja, jag hoppas, du anar inte hur mycket.

Hursom.. i övrigt en bra dag som började med en promenad/springtur med Floyd, därefter gym,
frukost, sol på balkongen och sen NHS med Lisa. Tanken var sedan att åka iväg och bada med M&F..
så blev det inte, men blev en sväng upp till stallet samt promenad runt spåret i alla fall.
Effektiv dag, helt enkelt. Imorgon står jobb, grillning hos pappa och kvällsfodring på schemat. Natti.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: